Η Ευαγγελία Αραβανή κάνει τον απολογισμό της χρονιάς που πέρασε!

Κάνοντας τον απολογισμό για το 2013 πώς θα αξιολογούσε την χρονιά που πέρασε;

«Το 2013 νομίζω ότι ήταν μια αρκετά καλή χρονιά για μένα. Βασικά ήταν σαφώς καλύτερη από το 2012, οπότε όπως και να ήταν, θα μου φαινόταν χάρμα οφθαλμών», λέει στο περιοδικό 7 Μέρες TV η Ευαγγελία Αραβανή και καταλήγει: «Ήταν μια χρονιά που ξεκίνησε αρκετά καλά και τελείωσε ακόμη καλύτερα».


gossip-tv


0 comments :

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για το σχόλιο, η γνώμη σας μετράει!

Οι αναρτήσεις που πήραν τα περισσότερα Likes

Κάνε Like εκεί που αξίζει