Ναταλία Γερμανού: Έκανα απολογισμούς τα προηγούμενα χρόνια, αλλά δεν έπιασαν

«Στο τέλος κάθε χρονιάς συνηθίζεται να κάνουμε ένα είδος απολογισμού και να σκεφτόμαστε "τι μου άφησε η προηγούμενη χρονιά". Εγώ το έκανα τα προηγούμενα χρόνια, αλλά επειδή τίποτα δεν έπιασε σταμάτησα να το κάνω»

Η Ναταλία Γερμανού στην πρώτη εκπομπή «Η Γερμανού Ξανάρχεται» για το 2014 έδωσε τις ευχές της στο τηλεοπτικό κοινό λέγοντας -μεταξύ άλλων- πως κάθε χρόνο έκανε ένα είδος απολογισμού αλλά σταμάτησε να το κάνει πια γιατί τίποτα δεν έπιασε.

«Καλησπέρα! Καλή χρονιά! Όλα καλά να μας πάνε… Πάνω απ’ όλα υγεία θα ευχηθώ, ακούγεται τόσο κλισέ, αλλά είναι ουσιαστικό. Στο τέλος κάθε χρονιάς συνηθίζεται να κάνουμε ένα είδος απολογισμού και να σκεφτόμαστε "τι μου άφησε η προηγούμενη χρονιά". Εγώ το έκανα τα προηγούμενα χρόνια, αλλά επειδή τίποτα δεν έπιασε σταμάτησα να το κάνω. Εύχομαι να ζήσετε τη χρονιά αυτή όπως θέλει η καρδούλα σας» ανέφερε συγκεκριμένα η γνωστή παρουσιάστρια. 

protothema



0 comments :

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για το σχόλιο, η γνώμη σας μετράει!

Οι αναρτήσεις που πήραν τα περισσότερα Likes

Κάνε Like εκεί που αξίζει