Με τον ρούκι ξεκινά η McLaren

Το πρόγραμμα της ενόψει τη δεύτερης περιόδου των χειμερινών δοκιμών στην πίστα του Μπαχρέιν ανακοίνωσε η McLaren.

Ομάδες και πιλότοι σχεδόν είκοσι ημέρες μετά τις δοκιμές στην πίστα της Χερέθ ταξιδεύουν στο Μπαχρέιν για να συνεχίσουν τη… συλλογή δεδομένων ενόψει της έναρξης του πρωταθλήματος.

Η βρετανική ομάδα θα τρέξει με τον Κέβιν Μάγκνουσεν τις πρώτες δύο ημέρες των δοκιμών, πριν ο ρούκι… παραδώσει τη θέση του στον ομόσταβλό του, Τζένσον Μπάτον.


tro-ma-ktiko


0 comments :

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για το σχόλιο, η γνώμη σας μετράει!

Οι αναρτήσεις που πήραν τα περισσότερα Likes

Κάνε Like εκεί που αξίζει