Ζωγραφίζοντας στην άμμο...


Περπατώντας σε παραλία ήρθαμε… αντιμέτωποι με τη… ζωγραφική στην άμμο Είχε χαραχτεί στην άμμο ένα πρόσωπο. Περάσαμε την επόμενη ημέρα και δεν υπήρχε…

Η ζωγραφική στην άμμο είχε εξαφανιστεί… Έτσι συμβαίνει και μ’ ότι στη ζωή μας χτίζουμε στην άμμο… Δηλαδή δεν έχει γερά θεμέλια, γερά ηθικά θεμέλια. Καταρρέει. Τι θαύμα η ζωή! Τι σοφή μηχανή! Να αρχίσουμε να αντιλαμβανόμαστε το πραγματικό της νόημα…


tro-ma-ktiko


0 comments :

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για το σχόλιο, η γνώμη σας μετράει!

Οι αναρτήσεις που πήραν τα περισσότερα Likes

Κάνε Like εκεί που αξίζει