Φωτογραφία Κεδίκογλου με τον γιο του!
Ευτυχισμένος πατέρας ενός γιου είναι εδώ και λίγες μέρες ο υφυπουργός παιδείας Συμεών Κεδίκογλου...
Ο ίδιος αλλά και η σύζυγος του, κρατάνε στην αγκαλιά τους το γιο τους και είναι τρισευτυχισμένοι.
"Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις ευχές!" ήταν η απάντηση του Συμεών σε όσους τον έπαιρναν τηλέφωνο για να του ευχηθούν. Σύμφωνα με πληροφορίες ο μπέμπης, θα πάρει το όνομα του παππού του Άγγελου.
|





0 comments :
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για το σχόλιο, η γνώμη σας μετράει!