Τί πρέπει να γνωρίζετε για την απόσυρση
Της Έφης Καραγεώργου
Το μέτρο της απόσυρσης πρόκειται να τεθεί άμεσα σε ισχύ... για να τονωθεί η αγορά αυτοκινήτου που έχει δεχθεί ισχυρό πλήγμα τους τελευταίους μήνες με την πτώση στις πωλήσεις να ξεπερνά ακόμα και το 60% (63,3% τον Ιανουάριο 2011).
Στόχος είναι το αργότερο μέχρι τις 21 Φεβρουαρίου να έχει υπογραφεί και τεθεί σε ισχύ η σχετική κοινή υπουργική απόφαση για την απόσυρση Ι.Χ.
Οι καταναλωτές που θα αποσύρουν παλαιό αυτοκίνητο -ηλικίας άνω των 12 ετών- θα έχουν μείωση στα τέλη κυκλοφορίας της τάξης του 50% έως και 100%.
Ειδικότερα, για Ι.Χ. μέχρι 900 κυβικά και εργοστασιακής αξίας 6.000 ευρώ το όφελος -κατά μέσο όρο- είναι 500 ευρώ, καθώς είναι μηδενικό το τέλος ταξινόμησης.
Για αυτοκίνητα 901 έως 1.400 κυβικών και εργοστασιακής αξίας 8.000 ευρώ, επίσης το τέλος ταξινόμησης είναι μηδενικό και το όφελος για τον καταναλωτή φτάνει τα 900 ευρώ.
Για Ι.Χ. κυβισμού 1.401 μέχρι 1.600 cc με εργοστασιακή αξία 11.000 ευρώ, το τέλος ταξινόμησης είναι 8,5% (μειωμένο κατά 65%) και το κέρδος για τον καταναλωτή 1.500 ευρώ.
Στα αυτοκίνητα κυβισμού 1.601 μέχρι 2000 cc, εργοστασιακής αξίας 14.000 ευρώ, το τέλος ταξινόμησης μειώνεται στο 20% (μείωση κατά 50%) και το κέρδος που έχει ο καταναλωτής είναι 2.000 ευρώ.
Νέο καθεστώς θα ισχύσει και σε ό,τι αφορά τον φόρο πολυτελείας, καθώς έχουμε αύξηση στις εργοστασιακές τιμές και συγκεκριμένα απαλλάσσονται του φόρου πολυτελείας τα καινούρια αυτοκίνητα εργοστασιακής αξίας μέχρι 20.000 ευρώ. Εδώ το όφελος για τον καταναλωτή φτάνει τα 2.000 ευρώ.
Με 10% θα επιβαρύνονται τα Ι.Χ. εργοστασιακής αξίας 20.000 έως 22.000 ευρώ με όφελος για τον καταναλωτή έως 4.000 ευρώ. Μέχρι τώρα ο φόρος 10% ίσχυε για αυτοκίνητα εργοστασιακής αξίας 15.000 έως 20.000 ευρώ.
Φόρος πολυτελείας 30% θα επιβαρύνει τα Ι.Χ. εργοστασιακής αξίας από 22.000 έως 28.000 ευρώ και με 40% θα φορολογούνται τα Ι.Χ. εργοστασιακής αξίας άνω των 28.000 ευρώ.
Το μέτρο της απόσυρσης πρόκειται να τεθεί άμεσα σε ισχύ... για να τονωθεί η αγορά αυτοκινήτου που έχει δεχθεί ισχυρό πλήγμα τους τελευταίους μήνες με την πτώση στις πωλήσεις να ξεπερνά ακόμα και το 60% (63,3% τον Ιανουάριο 2011).
Στόχος είναι το αργότερο μέχρι τις 21 Φεβρουαρίου να έχει υπογραφεί και τεθεί σε ισχύ η σχετική κοινή υπουργική απόφαση για την απόσυρση Ι.Χ.
Οι καταναλωτές που θα αποσύρουν παλαιό αυτοκίνητο -ηλικίας άνω των 12 ετών- θα έχουν μείωση στα τέλη κυκλοφορίας της τάξης του 50% έως και 100%.
Ειδικότερα, για Ι.Χ. μέχρι 900 κυβικά και εργοστασιακής αξίας 6.000 ευρώ το όφελος -κατά μέσο όρο- είναι 500 ευρώ, καθώς είναι μηδενικό το τέλος ταξινόμησης.
Για αυτοκίνητα 901 έως 1.400 κυβικών και εργοστασιακής αξίας 8.000 ευρώ, επίσης το τέλος ταξινόμησης είναι μηδενικό και το όφελος για τον καταναλωτή φτάνει τα 900 ευρώ.
Για Ι.Χ. κυβισμού 1.401 μέχρι 1.600 cc με εργοστασιακή αξία 11.000 ευρώ, το τέλος ταξινόμησης είναι 8,5% (μειωμένο κατά 65%) και το κέρδος για τον καταναλωτή 1.500 ευρώ.
Στα αυτοκίνητα κυβισμού 1.601 μέχρι 2000 cc, εργοστασιακής αξίας 14.000 ευρώ, το τέλος ταξινόμησης μειώνεται στο 20% (μείωση κατά 50%) και το κέρδος που έχει ο καταναλωτής είναι 2.000 ευρώ.
Νέο καθεστώς θα ισχύσει και σε ό,τι αφορά τον φόρο πολυτελείας, καθώς έχουμε αύξηση στις εργοστασιακές τιμές και συγκεκριμένα απαλλάσσονται του φόρου πολυτελείας τα καινούρια αυτοκίνητα εργοστασιακής αξίας μέχρι 20.000 ευρώ. Εδώ το όφελος για τον καταναλωτή φτάνει τα 2.000 ευρώ.
Με 10% θα επιβαρύνονται τα Ι.Χ. εργοστασιακής αξίας 20.000 έως 22.000 ευρώ με όφελος για τον καταναλωτή έως 4.000 ευρώ. Μέχρι τώρα ο φόρος 10% ίσχυε για αυτοκίνητα εργοστασιακής αξίας 15.000 έως 20.000 ευρώ.
Φόρος πολυτελείας 30% θα επιβαρύνει τα Ι.Χ. εργοστασιακής αξίας από 22.000 έως 28.000 ευρώ και με 40% θα φορολογούνται τα Ι.Χ. εργοστασιακής αξίας άνω των 28.000 ευρώ.
Πηγή: Capital
0 comments :
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για το σχόλιο, η γνώμη σας μετράει!