Όργιο με πλαστούς τίτλους στην Παιδεία
Κερδίζουν θέσεις και επιδόματα με πτυχία-μαϊμού!
Διδακτορικούς και μεταπτυχιακούς τίτλους-μαϊμού εμφανίζουν δάσκαλοι και καθηγητές, οι οποίοι συμμετέχουν στις διαδικασίες επιλογής στελεχών της εκπαίδευσης (σχολικοί σύμβουλοι, διευθυντές, υποδιευθυντές σχολείων κ.α.), προκειμένου να έχουν υψηλά μόρια και να πάρουν τις θέσεις και τα ανάλογα επιδόματα.
Το φαινόμενο αυτό, όπως αναφέρει σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας Έθνος, έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις, όπως καταγγέλλουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί και μάλιστα έχουν στηθεί «φάμπρικες» πλαστών τίτλων, οι οποίες έναντι αδρής αμοιβής παρέχουν στους ενδιαφερόμενους τίτλους από πανεπιστήμια του εξωτερικού και κυρίως από βαλκανικές χώρες.
Για το σοβαρότατο αυτό ζήτημα και τις παρανομίες που διαπράττονται, στελέχη της εκπαίδευσης έχουν ενημερώσει τόσο υπηρεσιακά όσο και προσωπικά την υπουργό Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου, ζητώντας της να λάβει μέτρα ώστε να σταματήσει αυτή η κατάσταση, η οποία αποτελεί ντροπή για τον κόσμο της εκπαίδευσης και αδικεί δασκάλους και καθηγητές, οι οποίοι έχουν πραγματικά μοχθήσει, προκειμένου να κατακτήσουν έναν τίτλο μεταπτυχιακών ή διδακτορικών σπουδών και δικαιούνται θέσεις στην εκπαίδευση, τις οποίες τελικά καταλαμβάνουν οι επιτήδειοι με τους πλαστούς τίτλους.
Μέχρι στιγμής, το υπουργείο Παιδείας, όπως αναφέρει η εφημερίδα, δεν έχει ανακοινώσει μέτρα για την πάταξη του φαινομένου, ενώ στο μεταξύ πλησιάζουν οι επιλογές για τους νέους σχολικούς συμβούλους, διευθυντές, υποδιευθυντές και άλλα στελέχη της εκπαίδευσης και, όπως δείχνουν τα πράγματα, τα πτυχία-μαϊμού θα έχουν την... τιμητική τους.
Όπως καταγγέλλουν στο Έθνος εκπαιδευτικοί, οι περισσότεροι πλαστοί τίτλοι προέρχονται από χώρες όπως οι Βουλγαρία, Ρουμανία, Ιταλία, Κύπρο αλλά και Αγγλία.
Μάλιστα σχεδόν όλοι όσοι εμφανίζουν τέτοιους τίτλους, δεν γνωρίζουν καθόλου τη γλώσσα της χώρας από όπου προέρχονται ούτε και την αγγλική γλώσσα. Επίσης κανείς δεν έχει λάβει εκπαιδευτική άδεια, προκειμένου να κάνει τις σχετικές σπουδές και όλοι ισχυρίζονται ότι έχουν πάρει τα πτυχία τους με την μέθοδο των σπουδών εξ αποστάσεως.
Στο μεταξύ, όμως, το εμπόριο παροχής τίτλων ανθεί, αφού διάφοροι επιτήδειοι παρέχουν στους ενδιαφερομένους μάστερ και διδακτορικά, φυσικά πάντα με το ανάλογο τίμημα, το οποίο συνήθως είναι και αρκετά τσουχτερό. Για τους λόγους αυτούς μάλιστα οι εκπαιδευτικοί προτείνουν στο υπουργείο Παιδείας να εξετάζονται οι κάτοχοι των μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων στη γλώσσα της χώρας από όπου προέρχονται, ώστε να πιστοποιείται τουλάχιστον η γνώση της ξένης γλώσσας.
Διδακτορικούς και μεταπτυχιακούς τίτλους-μαϊμού εμφανίζουν δάσκαλοι και καθηγητές, οι οποίοι συμμετέχουν στις διαδικασίες επιλογής στελεχών της εκπαίδευσης (σχολικοί σύμβουλοι, διευθυντές, υποδιευθυντές σχολείων κ.α.), προκειμένου να έχουν υψηλά μόρια και να πάρουν τις θέσεις και τα ανάλογα επιδόματα.
Το φαινόμενο αυτό, όπως αναφέρει σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας Έθνος, έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις, όπως καταγγέλλουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί και μάλιστα έχουν στηθεί «φάμπρικες» πλαστών τίτλων, οι οποίες έναντι αδρής αμοιβής παρέχουν στους ενδιαφερόμενους τίτλους από πανεπιστήμια του εξωτερικού και κυρίως από βαλκανικές χώρες.
Για το σοβαρότατο αυτό ζήτημα και τις παρανομίες που διαπράττονται, στελέχη της εκπαίδευσης έχουν ενημερώσει τόσο υπηρεσιακά όσο και προσωπικά την υπουργό Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου, ζητώντας της να λάβει μέτρα ώστε να σταματήσει αυτή η κατάσταση, η οποία αποτελεί ντροπή για τον κόσμο της εκπαίδευσης και αδικεί δασκάλους και καθηγητές, οι οποίοι έχουν πραγματικά μοχθήσει, προκειμένου να κατακτήσουν έναν τίτλο μεταπτυχιακών ή διδακτορικών σπουδών και δικαιούνται θέσεις στην εκπαίδευση, τις οποίες τελικά καταλαμβάνουν οι επιτήδειοι με τους πλαστούς τίτλους.
Μέχρι στιγμής, το υπουργείο Παιδείας, όπως αναφέρει η εφημερίδα, δεν έχει ανακοινώσει μέτρα για την πάταξη του φαινομένου, ενώ στο μεταξύ πλησιάζουν οι επιλογές για τους νέους σχολικούς συμβούλους, διευθυντές, υποδιευθυντές και άλλα στελέχη της εκπαίδευσης και, όπως δείχνουν τα πράγματα, τα πτυχία-μαϊμού θα έχουν την... τιμητική τους.
Όπως καταγγέλλουν στο Έθνος εκπαιδευτικοί, οι περισσότεροι πλαστοί τίτλοι προέρχονται από χώρες όπως οι Βουλγαρία, Ρουμανία, Ιταλία, Κύπρο αλλά και Αγγλία.
Μάλιστα σχεδόν όλοι όσοι εμφανίζουν τέτοιους τίτλους, δεν γνωρίζουν καθόλου τη γλώσσα της χώρας από όπου προέρχονται ούτε και την αγγλική γλώσσα. Επίσης κανείς δεν έχει λάβει εκπαιδευτική άδεια, προκειμένου να κάνει τις σχετικές σπουδές και όλοι ισχυρίζονται ότι έχουν πάρει τα πτυχία τους με την μέθοδο των σπουδών εξ αποστάσεως.
Στο μεταξύ, όμως, το εμπόριο παροχής τίτλων ανθεί, αφού διάφοροι επιτήδειοι παρέχουν στους ενδιαφερομένους μάστερ και διδακτορικά, φυσικά πάντα με το ανάλογο τίμημα, το οποίο συνήθως είναι και αρκετά τσουχτερό. Για τους λόγους αυτούς μάλιστα οι εκπαιδευτικοί προτείνουν στο υπουργείο Παιδείας να εξετάζονται οι κάτοχοι των μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων στη γλώσσα της χώρας από όπου προέρχονται, ώστε να πιστοποιείται τουλάχιστον η γνώση της ξένης γλώσσας.
0 comments :
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για το σχόλιο, η γνώμη σας μετράει!